Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 49
Pokaż wszystkie komentarzeSzukanie h*ja w mózgu... Większość porad to szykanie niewiadomo czego. Ja wychodze z założenia że motor może być w kształcie litery S oby prosto jechał i kupuje. Naprawianie ramy silnika remonty to normalne żeczy Spawana rama czasem jest wytrzymalsza jak firmowa. Potem przyjeżdza ci taki łepek i duma że to że tamto bo sie naczytał głupot prawda jest taka że 70% moto kiedykolwiek leżało albo było tłuczone. I co z tego? Ja nieraz połowe swojego moto prostowałem i nie widze żadnej roznicy. Regulacja też wielki problem, może dla tych warszawskich pucusiów co się boją o paznokietki. 30 minut roboty i z głowy na pare tys km. Niektórzy nawet filtra wymienić nie potrafią bo sie naczytają takich bzdetów a potem ani be ani me.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza